Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Emilia o Johanna F - 11 augusti 2011 11:49

Om ni undrar var man kommentarar så gör man det ovanför innlägget, här A

                                                  
                                                  
            I

                                                  
                                                  
            I

Ni kanske inte viste var man kommenterade, det är ju inte direkt som på .se (som fokis) där man kommenterar UNDER innlägget...  

Av Emilia o Johanna F - 11 augusti 2011 11:43

Peace out dräkter

När jag var inne på google.se så såg jag peace out dräkter i djur!


Smaktips


       Vi tror att vi ska köpa en, men vi är inte säkra på om dem finns i Sverige...

Vet någon om dem finns i Sverige? 

Av Emilia o Johanna F - 11 augusti 2011 11:37

Idag är Johanna med en kompis så det är jag (Emilia) som får skriva. Jag har ingentligen inte så mycket att skriva mer än att vi tog upp Mille idag och lät han springa i bollen i typ 5 min  .

Jag ska också bara lägga upp en litet klipp som jag hitat på youtube.com.

Roliga  djur helt enkelt   

Presentation


HejHej vi är två syskon som har en hamster som heter Mille. Vår blogg handlar om djur, hur man kan träna dem osv. Vi kommer ju så klart också lägga upp bilder på vad vi köper till Mille, klatr SJÄLVA Mille också på bild... :p

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards